Minden mindennel összefügg. Most sincsen ez másképp.

Csodálatos 10 napot töltöttem otthon, már el is felejtettem, mennyire szeretem Budapestet, meg úgy Magyarországot általában. Mondhat bárki bármit, azért jó hazamenni, otthon lenni, meg jó lesz 3 hét múlva hazaköltözni. Mert hát ugye ennek is lassan eljön az ideje. De akkor kezdjük időrendben.

Szóval új-zélandi és német vendégeim voltak Pesten, velük sikerült a város olyan részeit is felfedezni, amit a 4 év alatt nem sikerült. És nagyon élveztem az idegenvezetést is, csomó helyszín nekem is nagyon új volt, és nem sokszor volt alkalmam "turistaként" gyönyörködni a városban. Szóval nagyon elégedetten tértünk haza mindnyájan, mindenki odáig volt meg vissza. Kiemelték a vendégszeretetet, a tisztaságot(!), a kiváló tömegközlekedést(!), a szép lányokat, és a jó partikat. Jóleső büszkeség uralkodott el rajtam a hét során, a többiek szerint Prága lehet hogy egy kicsit szebb, de Budapest sokkal jobban pezseg, sokkal élhetőbb. Köszönjük. :)

Természetesen mikor máskor adná meg magát a laptop töltőm, mint Izrael előtt két héttel. Szerencsére feltalálták ezt a nagyszerű találmányt, az e-bayt,Kínából egy hét alatt megérkezett az új töltő, kevesebb mint 10 € volt mindennel együtt... Mondjuk az elején megijedtem, mert bár azt hirdették, hogy légipostával küldik, másnap kaptam az e-mailt, hogy már fel is rakták a hajóra, uhogy 2-3 hét múlva megérkezik. És ezért jó az ebay. Kicsit fenyegető stílusban írtam nekik egy levelet, hogy nem ezt ígérték, és amennyiben nem érkezik meg időben a kifizetett termék, úgy eléggé le fogom őket húzni. Mivel több, mint 8000-en vásároltak már tőle, ezért egy csillagos egyes elég ciki lett volna, legalábbis gondoltam én. Kevesebb mint 5 munkanap múlva kézhez is kaptam a csomagot, és azóta is elégedett használója vagyok ismét a gépemnek. Így működik egy jó szolgáltatás. Azóta sajnos a billentyűzetemet is érte egy kisebb baleset. Van egy önálló billentyűzetem, hogy kíméljem a laptopét. Nos, fogok írni az oktatásért felelős valakiknek, hogy felejtsék el a kakaóbiztos billentyűzetet, én ugyanis feltaláltam a sörbiztost. Nem tudom hogy került egyáltalán a környékemre az az átkozott sör, de véletlenül megbicsaklott a kezem, és ráfolyt a klaviatúrára. Pánikot nem ismerve gyorsan fejre is állítottam, de nem sokat segített, mert mellette volt a telefonom, így a billentyűzetből kifolyt poros-sörös egyveleg szépen átvándorolt a telefonomra. Bravó Peti! Nincs para, rátesszük a billentyűzetet gyoran a laptopra, addig megtöröljük a telefont. Újabb pont járt érte. Így már a laptop is sörös volt. :) Már-már Benny Hill-be illő mozdulatsort hajtottam végre, amikor sikerült újra kontrollálni a mozgásomat, és mindent letakarítottam. Teszem hozzá, semminek semmi baja. Szóval mostantól várom, mikor fognak hívni a minisztériumból.

Mint írtam, tulajdonképpen vége a szemeszternek, és lassan eljön a búcsú ideje is. A csöpögős, olykor túlságosan is érzelgős, ám mindvégig realista poszt azonban csak később érkezik. Előtte még egy nagyon fontos feladat vár  rám, amire tulajdonképpen az egész félévemet feltettem, ez pedig nem más, mint Izrael, pontosabban Megido és a Football 4 Peace projekt. Holnap ilyenkor már túl leszek az első edzésemen is. Még mindig hihetetlennek tűnik, hogy néhány óra múlva egy teljesen más kultúrában fogom a labdát rúgni (szó szerinti és átvitt értelemben is). Annyit azért elöljáróban elárulhatok, hogy életem legjobb éve volt ez, és úgy néz ki, hogy ez lehet az egyik megkoronázása mindennek. Ebből a leírásból is kiderül, hogy mennyire vagyok izgatott. Pontosan ennyire.

Ha lesz internet abban a faluban ahol lakni fogunk, akkor minden nap fogok jelentkezni rövid naplóval, és ezt tényleg be is fogom tartani. Ha nem lesz ilyen mértékű civilizáció, akkor is minden napról naplót fogok vezetni, és majd ha hazaértem, akkor fogom szépen naponta adagolni a népnek a mannát.

Ígérem, hogy nagyon fogok vigyázni magamra, és rengeteg élménnyel fogok hazatérni. Ti is legyetek jók, élvezzétek a nyarat, dolgozzatok, vagy ami éppen jól esik.

A legjobbakat,
Peti

A bejegyzés trackback címe:

https://kolniwasser.blog.hu/api/trackback/id/tr263032406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása