Tapsoljatok nyugdíjasok! :)

2011.05.09. 13:21

Az elmúlt hetet röviden össze kéne foglalni. Remélem menni fog. :)

Nos hát úgy néz ki, nem nagyon fogok unatkozni ebben a szemeszterben. Hogy miért? Sikerült egy nagyon flexibilis, ám mégis kemény napirendet összeraknom, amiben rengeteg jól eltölthető szabadidő rejtőzik, szóval remélem sikerül tartani. Breaking news: bejegyzés közben kopogtatott be kedves spanyol barátom, Adrian, hogy menjünk kondizni. Mondom menjünk, remélhetőleg meggyógyultam, menni fog. Remélem edzőpartnereim nem olvassák a blogot, mert elég nagy blama történt: fénykoromban kinyomtam a 80kg-ot egyszer, a hetvennel meg tudtam szériázni. Kicsit ciki volt másodjára a help me! felkiáltás, pláne úgy, hogy az 50 kg alatt szakadtam meg. Nem tudom mi történt, de valószínű hogy nagyon gyorsan vissza kell térnem az edzésprogramomhoz, mert így katasztrófa lesz… :)

Ami miatt ezt a címet adtam a bejegyzésnek: szokás Németországban, hogy minden óra után (előadás és szeminárium után egyaránt) megtapsolják a tanárt, vagy kopognak az asztalon, mint a parlamentben. Hát nekem nagyon furcsa volt ez: ez a dolgod süsd meg, nehogy már még taps is járjon érte. Mindenesetre tök jó szokás, lehet át kellene venni. :) Viszonyom a német nyelvvel már korántsem annyira virágzó, mint ahogy azt az előző bejegyzésben írtam. 2 olyan szemináriumon és további két előadáson veszek részt, ahol kettőnkön kívül csak németek vannak, aztán ők nagyon pörgetik az anyanyelvet. Egyébiránt nagyon élvezem a szituációt: otthon úgy éreztem, nem pörög elég magas fordulatszámon az agyam, még azt a 10 százalékot se használom. Ellenben most, ha 1 percig nem figyelek oda, már azt se tudom, hogy van a 13 angolul. És hogy egyik percben németül, a másikban pedig angolul vakerálnak, nagyon kell összpontosítani. De lájkolom. Mielőtt kijöttem volna, volt aki azt mondta, hogy ő biztos nem jönne németbe angolt tanulni, mert összezavarja. Egy kicsit egyet értek, de nagyon élvezem, hogy az agyam egész nap magasabb fordulaton pörög.

Szóval Finanzierung előadásra nem igazán tudok 50 percnél tovább koncentrálni, elfáradok a német miatt, de reméljük egy hónap után már sokkal jobb lesz ez az arány. Szintén breaking news: Két angol tanár is visszaírt, hogy mehetek szaknyelvre, szóval plusz 3,5 órát fogok angol manager nyelvet hallgatni és beszélni. Nice. Szóval: voltunk a Velodrome-ban is, kicsit jobb minőségű mint ami a Millenárison van. Az óra elején ki kellett választani a kicsikét, aki a félév során szolgálni fog remélhetőleg. A fészbukon meg lehet nézni a fotót Marcelloval, az új társammal. Soha nem ültem még fixin, szóval elég jó tapasztalat volt, sajnálom, hogy a sérülésem csak ennyit tett lehetővé. Mostanra azonban rendbe jött, uhogy szerdán délután megyek órát pótolni, kipróbálom milyen lehet bedőlni a 30 fokos kanyarba fék nélkül.

Pénteken nem lesznek óráim, így az a bevásárlás, takarítás, pihenés hármas körül fog forogni. A hétvégék viszont valószínű mozgalmasak lesznek. Megismerkedtem a szombati focikupán néhány magyarral, köztük egy olyan jánnyal, aki a kölni doppinglaborban dolgozik, és ő vizsgálta Contador pozitív mintáját. Meghívom majd egy sörre, ha a B próba is pozitív lesz. :) Szóval 5-6 magyart ismerek most már, akikkel remélhetőleg fogunk szórakozni sokat, már eddig is számos dologban nyújtottak exkluzív segítséget, remélem ez a jövőben is így marad. Lassan lesz német mobilom, akkor pedig könnyebb lesz a kapcsolattartás is.

Vasárnap elmentünk az olimpiai múzeumba, ami nekem egy kicsit csalódás volt. Azt hittem, nagyobb és lenyűgözőbb lesz, de elég uncsi volt. Addig mondjuk jót dumáltunk, és sok hasznos infóval gazdagodtam, már ami a kölni létet illeti. Már most úgy érzem magam, mintha 2 hónapja itt lennék, pedig csak holnap lesz 2 hete. Szóval jól vagyok, az unlucky széria elhagyott, meggyógyultam, a sebek szépen gyógyulnak, szóval kezdődjön most már akkor tényleg a móka… :)

A nagy zöld dobozról csak annyit:
1. Nagyon sok pénzt megspóroltatok nekem, valszeg egész évben nem kell majd jóféle édességekre költenem.
2. Az üzenetek között vannak nagyon figyelmesek, szívderítőek, viccesek, nagyon viccesek, és van néhány értelmezhetetlen is. SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY: AKI YOUTUBE LINKET ÍRT A PAPÍRRA, AZ LÉCCI KÜLDJE EL MIT AKART, MERT NEM MŰKÖDIK(már ha nem csak random írta be.)

Minden nap gondolok rátok és a frenetikus bulira is. Még arra is, aki azt írta, hogy ne más dárdájával szurkáljak. :) (majdnem így hangzott, csak csalán volt dárda helyett…

Hamarosan jelentkezek!

Peti

A bejegyzés trackback címe:

https://kolniwasser.blog.hu/api/trackback/id/tr332889735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása