Let's go to London!

2011.05.09. 13:56

Üdv mindenkinek!

Máma? indulok Londonba, előtte gondoltam bejelentkezek, hogy mi újság a Futrinka utcában.

Hát igen. Úgy terveztem, hogy a karnevál minden napjáról be fogok számolni. Na most ez csak és kizárólag azért nem történt meg, mert az első három napon kicsit felborult a bioritmusom. Korán feküdtem és későn keltem. :) Ennek következtében, na meg annak, hogy akkor még hamar sötétedett és emiatt nem láttam a billentyűzetet, villany meg ugye nincs, mert szegény az eclesia, szóval egész sokáig tudnám sorolni, hogy mi minden gátolt abban, hogy ezidáig nem írtam nektek.

Szóval a karnevál fantasztikus volt, bár az öregség jeleit azért már kezdem magamon érezni. Három napot lenyomtam egyhuzamban, utána viszont egy teljes napra volt szükségem, hogy regenerálódjak. Régen ez még olyan könnyen ment. Ahhhh, azok a régi szép idők…. Tehát nagyon jól éreztük magunkat, gondolom már mindenki látta gyönyörű fikazöld jelmezünket, amiben tetszelegtünk. És akkor most hulljon le a lepel, válasz a  FAQ-ra:
- Igen, lehetett benne levegőt kapni;
- Igen, még inni is lehetett rajta keresztül;
- Igen, látni is lehetett benne majdnem mindent, kivéve a sötétebb helyeken.

Szóval egyből a karnevál után következett is a Schalke meccs, Bajnokok Ligája a javából. 53 000 néző, Európa egyik legszebb stadionja, óriási hangulat, jól megszervezett be -és kiléptetés, uhogy pörfikt volt minden. Jelentkeztem önkéntesnek a júliusi női vb-re, ami itt lesz, ennek köszönhetően két ingyenjeggyel gazdagodtam, így a másnapi Európa Liga meccset is meg tudtuk tekinteni, ami bár nem adta annyira, dehát ingyen volt, sőt még egy nagyon szép stadiont is be tudtunk  vizsgálni.

Voltam otthon 10 napot, és sikerült mindent lefixálni otthon is a következő fél évvel kapcsolatban, tehát maradok. Ismét nagyon jó volt Magyarországon, de most már nem nagyon szeretnék hazamenni, mert minél többet vagyok otthon, annál nehezebb szívvel jövök vissza ide, annak ellenére, hogy nagyon szeretek itt is lenni. Na de azért mégiscsak…

Elérkezett a kiválasztás ideje: mint azt már sokan hallhattátok, vagy olvashattátok, beneveztem a Football 4 Peace nevezetű projektbe, Izraelbe nyáron foci oktatás a gyerekeknek.

Most kezdenek komolyodni a dolgok, azért megyünk Londonba, hogy kiválasszák közülünk azokat, akik a nyáron mennek Izraelbe. Mától vasárnapig tart az edzőtábor, ahol fejtágítás mellett élesben is kipróbálnak bennünket, kis angol lurkókat hívtak össze egy fesztiválra, ahol nekünk helyt kell állnunk. Ha módom lesz rá, és nem leszek olyan kiba lusta, mint amilyen, akkor a londoni dolgokról igyekszem beszámolni majd’ naponta. Szóval SZOMBATON lehet nagyon szurkolni, akkor valószínűleg minden kiderül.

Hát derűs hetet kívánok mindenkinek, jelentkezem nemsokára.

P

A bejegyzés trackback címe:

https://kolniwasser.blog.hu/api/trackback/id/tr272889833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása