Rakja meg a kecske!

2011.05.09. 13:17

Első napom nem sikerült túl fényesre az egyetemen. Bukás, sérülés, betegség. Jobb folytatást.

German Sport Culture óránk volt. A bevezető 45 perc után a tanár azt mondta: most olyat mondok, ami sokak számára meglepetés lesz: minden óra második felében gyakorlati teszteket fogunk végrehajtani. Rossz előérzetem volt: nem csak azért, mert a műtétem óta, umgefähr 1,5 hónapja nem mozogtam SEMMIT, hanem mert még mindig neocitranon és egyéb fájdalomcsillapítókon élek. Uccu neki, 3 feladat volt a mai pensum: távolugrás, súlylökés, 100m. A távolugrás easy pc volt. Hozzá kell tenni, hogy bár a TF-re járok, 3 évvel ezelőtt ugrottam távolt legutoljára. És bármennyire is szupertehetség vagyok, azért némi gyakorlás nem ártana előtte. Na mind1. Súlylökés már nehezebb volt, nem is sikerült megdobnom a szintet. Na majd a futás. Gondoltam nem lesz gond, 100 alatt futom a 10-et. :) Auf die plätze, fertig, los! Rossz start után hamar az élre kerültem, és komolyan mondom nektek, már ezért megéri sportolónak lenni: hacsak nagyon rövid ideig is, DE ÉREZTEM A FLOWT. A testem és a lábam teljes összhangban, minden kikapcsolva, nagy előnnyel vezettem a táv felénél. Aztán ilyen doktor house-os dolog történt: hirtelen szétesett minden, a testem nagyon előre dőlt, és akkorát firkáltam, mint még soha azelőtt. Műanyag pályán futni nagyon jó, de elesni szörnyű. A könyököm, a térdem, és az oldalam irgalmatlanul felszakadt, be kellett vinni az ambulanciára, ott fertőtlenítettek, de még piszkosul fáj mindig.

Hogy szokták mondani? Nagy akarásnak nyögés a vége. Nem baj, jövő héten hosszú távon (3000m 13 perc alatt) lehet javítani. Az is keménynek ígérkezik. Ja és utána úszás, szintén időre. Warmly welcome to Cologne! :):)

Azért mentettük a helyzetet: vérző lábbal, könyökkel és hassal újból rajthoz álltam, és lefutottam újra a távot. Igaz, hogy csak 2 másodperccel lett jobb, mint a legrosszabb lányé, de megcsináltam. A tanárom csak ennyit mondott: It was ok, it was fun, maybe next time. :) Maybe… :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kolniwasser.blog.hu/api/trackback/id/tr152889720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása