Már megint két hete nem írtam a blogra, és persze mindig akkor történik a legtöbb dolog. De csupa jó hírek, kellemes kedélyállapot.

Kezdjük is rögtön a legjobbal: ki vagy be, szinte mindegy is, szóval választottak abba a csapatba, amelyik esélyes arra, hogy Izraelbe menjen a nyáron másfél hétre. Régebben már írtam róla, de aki most kapcsolódott be a közvetítésbe: Football4Peace a projekt neve, Izraelben és Palesztinában gyerekeknek foci oktatás, és értékek átadása a sport révén. Ami eddig biztos: március 30-tól április 4-ig Angliában edzőtábor lesz a segítőknek, ez megvan. Ha nem vagyok kegyetlenül ergya rossz, akkor pedig kiválasztanak ott abba a csapatba, amelyik biztosan ott lesz júliusban a Közel-Keleten.

Magyar este. Ha nem írnék többet, ez is mindent kifejezne. De jófej vagyok, ezért kifejtem. Kedden esténként az egyetem egyik kávézójában összeülünk, és bemutatkozunk egymásnak. Rövid, vicces, figyelemfelkeltő videók, népi ételek és persze italok követik egymást ebben a sorrendben. A szemeszter utolsó estéje a miénk volt, szóval nagyot kellett villantani. Lecsót készítettünk pritamin paprikából, meg francia valamint spanyol paradicsomból, megbolondítva egy kis magyar kolbásszal. Ahhoz képest frenetikusan sikerült, mind elfogyott, mindenki dicsérte. Volt még pogácsa, meg szaloncukor is, úgyse láttak még olyat. :) A pogácsa funkciója természetesen az volt, hogy a pálinka utáni sokkot valamivel feledtetni lehessen. Én nem sok rossz pálinkát ittam eddig, de ez az volt. Bocsi Ildi, ez tényleg olyan volt, hogy előtte is hányni kell. Mindenki hasonló véleményen volt, de becsületükre legyen mondva, lehúzták. Az este további része egy szórakozóhelyen volt, 1€ volt a tequila és a sör. Szerintem maradjunk annyiban, hogy nem maradtam szomjas, sőt, bár szondával nem ellenőriztem, de reggel 9-kor, amikor angolul kellett előadást tartanom, szerintem még ittas voltam. Szerintem nem ez volt életem legjobb előadása…

A héten csütörtök este érkezett néhány barátom, hogy kicsit felvidítsák magukat. Mikor megérkeztünk a reptérről a főpályaudvarra, csodálkoztam is, minden olyan simán ment. Név nélkül, megjegyezte, hogy a nagy bőröndöt, amiben mindenkinek volt cucca, többek között hálózsák, polifoam, ott maradt a reptéri állomás peronján. Este 11-kor vissza a reptérre, hát persze hogy egy másik magyarnak köszönhetően van dolgom először a rendőrséggel… :) Csomag körülírása, adatok felvétele, orrba-szájba szívatás a rendőrök részéről, de megkaptuk. Hát a nagy izgalomra be is kellett venni egy kis hazai gyógyszert otthon. Pénteken fociztunk egyet az egyetemet, majd annak rendje és módja szerint megebédeltünk, délután pedig körbevezettem őket az egyetemen. Este dumálgattunk, ping-pongoztunk, rápihentünk a holnapi napra. Szombaton Aachen-be utaztunk, viszonylag jó idő fogadott bennünket, megnéztünk minden fontosat, készült néhány kép, szóval fantasztikus volt. Este volt az Eramusosok záróbulija, ahova nem tudtunk már bejutni, ezért továbbálltunk, remélve, hogy máshova bejutunk. Sajnos nem sikerült, minden hely abszolút tele volt, sehova se engedtek be, úgyhogy hajnalban csalódottan tértünk haza. :( Vasárnap chillis babot csináltunk, várost, dómot látogattunk, és részt vettünk életünk legdrágább focimeccsén. Felbecsülhetetlen pillanatok, arcok, gondolatok, nehéz leírni mit éreztek a srácok. Nagyon hálásak voltak, hogy megszerveztem, és megígérték, ha lesz még ilyen, feltétlenül szóljak. Éjszakába nyúlóan megtekintettük a 45. Superbowl-t, és hajnal 4kor indultunk is a reptérre, hogy hazaérkezvén néhányan munkába is álljunk. Köszönöm még egyszer, hogy itt voltatok, ha jól éreztétek magatokat, gyertek máskor is.

A címadásról: a félévnek pénteken hivatalosan vége lett, a vizsgaidőszak itt nem annyira izgi, mint otthon, szóval most egy kicsit nyugisabb időszak következik, annyira nem fog rosszul esni. Ez persze magában hordozza azt is, hogy egyre több csoporttárstól kell elköszönni, sokan ugyanis nem várják meg a március végét, hanem hazatérnek egyetemükre. Jó kis csapat volt, örülök, hogy mindenkit megismerhettem, remélem még azért fogunk találkozni a jövőben (hogy ezt minek írtam le, nem is olvassa semelyik se a blogomat, nem mintha értenék…).

A Nemzetközi Jégkorongszövetség elnökét az a megtiszteltetés érte, hogy három napig én fogom őt fuvarozni a budapesti vb ideje alatt. :) Ennek köszönhetően áprilisban is haza fogok menni két hétre, pontos érkezés és távozás azonban még bizonytalan. A márciusi viszont fix: március 13-22. Egy vizsgán és néhány nap otthonléten kívül állok mindenki rendelkezésére. :)

Suta tanulság kell már csak: érdemes tisztában lenni a napokkal. Főleg a szombatot és a vasárnapot könnyű összekeverni, uhogy achtung! :)

https://www.youtube.com/watch?v=ihMjP8V0IkM

Szép hetet mindenkinek! :)

Peti

A bejegyzés trackback címe:

https://kolniwasser.blog.hu/api/trackback/id/tr132889826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása