A délelőtti részegségről

2011.05.09. 13:42

Mert hát ugye ilyen még nem nagyon volt még nekem. De holnap itt egy kicsit megváltoznak a dolgok. Miért?

Ha búvárként el szeretnél merülni a témában, javaslom ezt. Röviden annyit, hogy 2010.11.11-én 11:11-kor kezdetét veszi a kölni karnevál. Ismerősök javasolják, hogy szomjasan ne menjek ki a megnyitóra, ami azt jelenti, hogy reggel 8-kor el kell kezdeni masszívan inni. Olyan volt, hogy reggel 10-re se józanodtam ki, de olyan, hogy addigra legyek gerely, nos olyanra még nem volt precedens. De hát mese nincs, nem szeretném ha kinéznének az emberek, így hát asszimilálódni kell. Élményeimről fényképes formában is igyekszek beszámolni, ha készülnek. Ami még érdekes: itt megáll az élet ilyenkor. mindenki az utcán van, figyeli a menetet, állítólag. Na de majd megvizsgálom én is.

Egyébként a múlt hét egész jól telt, említésre méltó esemény is akadt pár. A divatot kedvelőknek írom, hogy vettem egy új kabátot és levágattam a hajam. A kettő között természetesen nincs összefüggés, csak gondoltam letudom egy mondatban. Szóval H&M-ben 50 euróért boltoltam. Igen, drága volt. Illetve hát viszonyítás kérdése: 5 órát dolgoztam azért, hogy egy jó minőségű kabátot vegyek. Szerintem otthon 5 órai munkával nem tudtam volna megvenni ezt a terméket. Nos, én ilyen szempontból tekintek erre az árucikkre. Egyébként meg van kivehető bélése, van kapucnija, uhogy megérte, na. Egyébként sose gondoltam volna, hogy egy kabátról ennyit fogok írni. Egyéb információval, személyes megtekintéssel januárban tudok szolgálni.

Az idő most elég ratyi, ami annyit takar, hogy múlt héten láttam utoljára a napot. Ami a legrosszabb az egészben, hogy reggel nyolc körül kel fel itt a nap, és hát a legtöbb nap ekkor, vagy korábban kelek, ami azt jelenti, hogy vagy koromsötétre, vagy koromsötétre és tejködre ébredek. Nem túl vidám kezdése a napnak. De azért segít a Rádió1 reggelente, ahol csak igazi mai sláger megy, ismétlések nélkül.

A karnevál után még jelentkezek.

Addig is, aki egy kis vidámságra vágyik:
http://www.zimbio.com/watch/9GGclszEkzL/Yours+Live+Earth+Single+Video/Jason+Mraz

Derűsebb napokat!
Peti

A bejegyzés trackback címe:

https://kolniwasser.blog.hu/api/trackback/id/tr192889792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása